Tema: Re: SKUBU: pagalba kelyje prie Dresdeno
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-06 07:43:52
2017.07.06 00:40, Zenonas N. rašė:
> Mums kai Lenkijoj sugedo automobilis, skambinėjomis su Lietuvos firmom
> ir neradom su kuo žmoniškai sutart. Tada skambinom į ambasadą, tai šiek
> tiek patarė, bet jų duotais numeriais neprisiskambinom... Padėjo
> paprasčiausias 112 - davė numerį, kuriuo paskambinus atvyko lenkų
> pagalba ir parvežė iki sienos. Deja dabar peržvelgęs istorijas telefone
> nerandu to numerio (matyt ne iš mano tel. buvo skambinta).

ten tokia situacija komplikuotesne: zmogus avantiuristas, 60+ meteliu,
mashina kevalas, pinigu normaliai pagalbai netures, vokiskai gaaaal
kazkiek kalbes, lenkiskai nei bumbum, vaziavimo tikslas ten neaiskus ir
t.t. nu bet gimine. padarem grandinine pagalba: jis paskambino zmogui,
kuris kelioneje autobusu po europa, bet tik su mobilka ir irgi be
interneto, jis perskambino man, as surinkau kontaktu ir issiunciau dar
kitam zmogui, kuris moka kazkiek lenkiskai - jis suderino tam pirmam
zmogui pagalba. viskas truko gal 2+ val iki kol jis jau buvo lenkijoj.