Tema: Re: SKUBU: pagalba kelyje prie Dresdeno
Autorius: Zenonas N.
Data: 2017-07-06 00:40:32
Mums kai Lenkijoj sugedo automobilis, skambinėjomis su Lietuvos firmom
ir neradom su kuo žmoniškai sutart. Tada skambinom į ambasadą, tai šiek
tiek patarė, bet jų duotais numeriais neprisiskambinom... Padėjo
paprasčiausias 112 - davė numerį, kuriuo paskambinus atvyko lenkų
pagalba ir parvežė iki sienos. Deja dabar peržvelgęs istorijas telefone
nerandu to numerio (matyt ne iš mano tel. buvo skambinta).