Tema: Re: Fuck Ford
Autorius: kef
Data: 2017-07-03 09:45:48
O tai netikrinau, ane? Nelyginau visokiu pakazometru rodmenys ir dinamikas,
ane. Net valymo periodiskuma ziurejau, kuris nixja kelis metus nesikeite.
Yra apicialu serviso doc, kuriame aiskiai parasyta kad valymas vyksta ne
pagal masinos sistemu bukle o pagal suodziu generavimo (matematini)
modeli.... Kas tinka garantuotai gal tik kokius metus nuo konvejerio.
Gausiai abejoju kad pas kitus gamintojus kitaip. Jie tas naujienas
organizuotai diegia, indai programuotojai nuo bmw ir nuo jobanosveziecios
tuos pacius kursus laiko. Kas pirmas idiege, parduoda tiems kas delse
idiegti. Niekas "kvailom" optimizacijom ir "dar kvailesnem" nesamoniu
paieskom neuzsiima, nes brungu.