Tema: Re: Fuck Ford
Autorius: MRT
Data: 2017-06-30 23:15:20

> Aha, kur gi ne. Cia jei bb deti ant signalines lempos, tada taip.
> Kemsasi ir su nesuplysusiom sklangom ir su 0 klaidu, tiesiog purkstukai
> ne pirmos jaunystes, o kompas vis tiki kad suodziu generuojama tiek pat
> kiek jaunysteje, kad filtre muse nekakojo, na ir lauk momento kada bus oj.

'09 Ford'e bbd tas regeneravimas, dpf'as ir indikacijos, nes ten Fiesta.
Jokiu lempuciu, jokiu galimybiu pagal temperatura pastebet regeneracija.
matyt nenori pyst proto.. nieko nepranesa, vairuotojui instrukcijos
apsiriboja nurodymais nestatyt po pernyksciais lapais, zoles ir pan.
Apie regeneracija pranesama garsu - t.y. Fiestoj nera bedu su garso
izoliacija (nes jos nera), tai kam lempute, jei ausys isgirs pacios..
Faceliftintoj manual'as kazka daugiau rase, bet irgi link px..
Jei per kamscius griztama namo ir svilpt pradeda, tai negi
baladotis i uzmiesti ir 20 min pasivazinet i niekur.