Tema: Re: Yvl vs Codec
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-26 12:22:18
Tai net ir su britva kruizint 160 sumoj gaunasi tas pats nei mint kiek
eina. Nes elementariai kuro rečiau stodamas sutaupai laiko.
O su unitazu tai kasbeko, nu neskirti jie tokiem greičiam. Man su strytu
jau 160 būdavo komforto riba kažkur, greičiau varant reik smakrą ant
bako guldyt, prie 220 jau toks jausmas kad kažkas stulpą į kaktą įrėmęs
laiko :D Plikas buvo, be stiklo prieky.