Tema: Re: Yvl vs Codec
Autorius: Yvl
Data: 2017-06-26 12:17:48
dar vienas momentas - anadien bandziau kiek mano klozetas valit. reziume -
200km ir 17 litru benzo visai ne variantas virsyt :)

"spakainas"  wrote in message news:oiqir2$t3d$1@trimpas.omnitel.net...

Su unitazu išvis net leistinu važiuot gali būt pereboras, dažnai matau
ir lėčiau važiuojančius 1 juosta autostradoj.
Nekalbant jau apie visokius trofėjinius, kurie fiziškai tų 130 netraukia.