Tema: Re: Vilnius-Kaunas akmenukai
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-20 14:41:35
Mano mašinai akmuo priekinio stiklo kampą perskėlė berods užpraeitą žiemą.
Kurį laiką skilimas plito lėtai, kol  prieš kelis mėnesius važiuojant
tiesiog akyse perskilo išilgai per pusę (atrodė lyg su koks peilis pjautų
stiklą). Tai po to net braškėt mašina pradėjo, japoniškas kėbulas prarado
standumą.

"dzonis" <nke230@one.lt> parašė naujienų
pranešime:oib0kf$hu$1@trimpas.omnitel.net...