Tema: Re: Vilnius-Kaunas akmenukai
Autorius: dzonis
Data: 2017-06-20 11:29:29
Man irgi atsirado visai nematomoje vietoje, ant juodos juostos pačiame
viršutiniame  kamputyje keleivio puses, pakol nepasidarė kelių cm ilgio -
nepasimatė.

"Saulius74901"  wrote in message news:oial7u$jir$1@trimpas.omnitel.net...

Šiemet mano ir žmonos auto skilo priekiniai stiklai.
Savaitės skirtumu.
Abu skilimai prasidėjo šalia krašo ir nukeliavo į skirtingas puses.
Net pradėjau domėtis ar neatsidarė kur netoliese stiklų keitimo kontora.