Tema: Re: Replės - Knipex, Irwing, Vagner :) ?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-06-07 22:30:26
On 2017-06-06 22:27, Invertuota panda wrote:

> xzn, abejociau kad butent knipexo pirkejams parupo karpyt adatas.
> Greiciau jau atvirksciai, butent knipexas ten nelabai atitinka
> ekspektacijas.

Ant knipex kandykliu ir zirkliu, skirtu elektrikams ir elektronikams,
yra nurodyta, kad tinka tik vario ir aliuminio kirpimui. Stygoms karpyti
yra kitos knipex reples ir kandykles, kuriu aprasyme tai irgi nurodyta.
Jei su kandyklemis, skirtoms variui, karpe stygas - aisku, kad asmenys
"isbyrejo"...  Nei vienose mano knipex replese ir kandyklese,
naudojamose pagal paskirti, niekas nebyra ir jau daug metu jos tokios
pat astrios, kaip ir buvo naujos. Su tam skirtomis replemis karpau ir
stygos kietumo vielas. O su variui skirtomis zirklemis karpau storus
(pvz 50mm^2 ) varinius laidus, irgi viskas OK.

Audrius K.