Tema: Re: Replës - Knipex, Irwing, Vagner :) ?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-06-06 09:13:24
On 2017-06-06 01:43, Vytautas wrote:
> gal padirbti irwinai buvo,

Naujas anekdotas - padirbtas kinietiskas sh...das :-))))

  nes grezes ne su vienu sds+ irwino, tai jokiu
> bedu,

Na taip, kelias skyles isgreze tik sdsplus galas uzsiplake :-))
Skirtingai nuo normaliu gamintoju. O jei kelis simtus skyliu buciau
grezes????

  santechnines reples irwino irgi gerai laiko (aka knipex cobra) ir turi
> viena pliusa tai tikrai

Kurgi ne... O tu tikrai dirbai su knipex cobra?

Audrius K.