Tema: Re: Tornador (cheminis valymas)
Autorius: Vytooks
Data: 2017-05-11 13:38:00
Tu manai į tūtą viskas patenka? Per tokį atstumą kaip tik viskas nuskrenda toli į šonus.
Mane labiausiai žavi sukelta vibracija, nes ji kaip tik iš gilumos viską išpučia.
Gal teko siurbti gauruotą mašinos kilimą su paprastu siurbliu? Tada žinai, kad be vibracijos visas stambesnis smėlis pasilieka gilumoje :(