Tema: Re: Ot: juoda vs balta vs saule
Autorius: none
Data: 2017-05-12 10:58:28
Man VGTU išaiškino, kad radiatoriai turi būti juodi. Aš bandžiau
paaiškinti tai uošviui - nepavyko. Net nepavyko įrodyti, kad nereikia
radiatorių dažyti arba bent jau prieš dažant nuimti senus dažų
sluoksnius. Tiesa net nepavyko įrodyti, kad špižiniai blogiau - na ir
kas, kad tie skardiniai greitai įkaista, bet ir atvėsta tuoj pat. O vat
mano špižiaus jau nuo 1970 metų stovi, kas 5 metus perdažau ir kaip nauji.