Tema: Re: Ot: juoda vs balta vs saule
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-12 08:35:58
Tik jei sidabrine ir as nepirkciau, mane kazko vimdo si spalva, o
 musu internetiniuose puslapiyose gali pasirinkti norima spalva,
 bet negali pasirinti "bet kokia iskyrus sidabrine", bmw
 dazniausiai man gaunas tamsiai melyna, nors turejau karta jyoda
 ir karta tamsiai zalia, sita spalva patiko labiausiai, bet deja
 reta.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----