Tema: Re: VW navi atnaujinimas. Kaip?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-04-29 12:08:46
On 4/28/17 21:33, Kurmis wrote:
> +
> man patiko pazystamo issireiskimas apie auto gamyklines navigacijas:
> augamontojai visi daro navigacijas kiekvienas pagal save. jokios
> tvarkos, jokios naudos. nes veikia kreivai ir geriausiu atveju gali
> pasiziureti kur esi. naviguoti tokia navi sistema tragedija.
> geriau jau telefonu ar prisoskiuota navigacija naudotis.

Ce kaip kam. Man pvz fabrikines nafigacijos dazniausiai sociai pakanka,
kazkokiu bedu ar nuvedimu ne ten kur reikia nepatiriu.

Uztat didziulis bonusas tai, kad gerai veikia ir visokiuose ten
tuneliuose ir miestu labirintuose (siauros gatves, auksti pastatai)
beigi gerai integruota i masinos aliktronika. T.y. uzciaupia radija kai
sneka, displejuje rodo sekanrti manevra etc.

Zodziu naviguot telefonu noro nekyla.