Tema: Re: VW navi atnaujinimas. Kaip?
Autorius: Linelis
Data: 2017-04-26 16:00:23
būtent, neverta, aš susidėjęs į RNS510, visada važinėdamas po Europą naudoju
seną patikimą TOMą.
realiai pasakysiu taip: sumokėsi 60eurų už tai, kad važiuojant ekrane
gražiai paveiksliukas judės ir keisis,
krūtai atrodys prieš draugus ir kaimynus, daugiau naudos beveik 0  :)

"VaidasB"  wrote in message news:odq4ft$ug1$1@trimpas.omnitel.net...

Susidėjau atnaujinimus į Touran RNS 315 - nu tai principe visiškai
nevertas daiktas savo kainos. 60 eur už neuriginalus.
Valdymas kreivas, navigavimas irgi.