Tema: Re: Techninis bardacioke
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2017-04-21 11:30:30
Nešioju piniginėje papildomai per pusę sulenktą techpasį. Pamenu
lygintuvu pravažiavau sujungimą ir dabar jis visai mažas ir mini
piniginėje mažiau už kreditinę kortą užima.
Beje kažkieno iš ng tips'as buvo seniau. Kudos.

SVYT laid this down on his screen :

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12