Tema: Re: CASTROL vs LIQUI MOLY ?
Autorius: kb
Data: 2017-04-17 15:57:13
ple dainiushai, negi tu rimtai manai, kad keisdamas tepala kas 10-15k
km praiilgini jo tarnavimo laika? Juk ir vistiek turbut sekmingai
tvarkai ta auto, kad ir kas 1k km bekeistum tepala.
As suprantu, tas psichologinis momentas ale "nu bent ant dushios ramu,
kad pakeiciu dazniau, tai bent jau cia nieks nieko nesakys" bet
vistiek, man tai cia kazkoks waste of money. imho 30k km arba 2 metu
intervalas yra normalus normaliems tepalams. O ne tiems, kur "tikrai
pila is backos, bet zinau, kad geri, nes anie patikimi"