Tema: Re: CASTROL vs LIQUI MOLY ?
Autorius: KEdas
Data: 2017-04-14 12:10:28
Čia tik pavyzdys, kad gamintojas nurodo kokius sertifikavimus tepalas turi.
Manau, kad tepalų maišytojams nėra didelio skirtumo ką su kuo sumaišyti.
Pasiklausk Terpentino kokias chemines medžiagas jis pats gamina ir su
kuo jas maišo.

Iš kur paėmei info, kad po 2004 metų gamintiems kibirams tie tepalai
netinka?