Tema: Re: Grandis
Autorius: Arj
Data: 2017-04-12 22:05:24
Jei kalba eina apie vyna, man svarbiausia skonis (t.y. jo tiesiogine
funkcija), o ne jo kaina. Jei skonis geras, as galiu uz ji sumoketi.
Bet man nereikia jo parduoti ir nera svarbu ka galvoja kiti - va butent del
to jis ir neturi sansu tapti super brangiu vynu, bet turi sansus tapti super
skaniu vynu.
Va atvirsktinis pavyzdys - yra garsus Maleviciaus paveikslas, juodas
kvadratas - kainuoja kosmosa. pagal jo turini - ner uz ka moketi, kiekvienas
analogiska padarytu, bet ju padarytas jau tiek nebekainuotu.
Ziurint taip is asmeninis patirties - vienas is skaniausiu vynu -
moldaviskas sirpotriebas, islaikytas ~5m. Nors ir pasiziurejus I parduotuviu
lentynas (moldaviski vynai niekada brangus nebuvo) ir I vynu "ekspertu"
rasliavas - gero vyno is moldavijos nera, panasiai kaip nera geru rusisku
automobiliu.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Yra versija, kad daugeliu atveju tai ir yra pizdelinimas ka tu teigi. Nes
lmanoma, kad laikomi gereja tik kai kurie vynai ir tam tikra laiko tarpa.
Samarlakas po viena eura uz kanistra nelabai turi sansu po 100 metu tapti
ekskliuzyvu
O dar laikrodziu kaina irgi nekoreliuoja su ju brangumu. Bet ar apie tai cia
mes?