Tema: Re: Grandis
Autorius: benamis
Data: 2017-04-12 16:17:07
Tai vistiek as nesuprantu matematikos.. nuperki vyno uz 90eur ir didziaja
dali chaliavai isdalini giminem. Tai gal tiesiog mazesni kieki, biski uz
brangiau ir kokioj vynotekoj reikejo nupirkti. Vyno kaip zinia daug rusiu,
tai man asmeniskai netgi idomiau butu ivairaus paragauti, o ne sriaubti ta
pati puse metu:D

"android"  wrote in message news:ocl93f$p5g$1@trimpas.omnitel.net...

10 sunaus/dukters seimai, 10 zmonos tevams, zmonos pjanke su kaimynem ir
draugem - pyst puses neber.
Velykai, gimdieniai, joniniai - pyst viso nebeber. Per 2-3men

"MRT"