Tema: Re: Ekonomisku padangu pasirinkimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-03-20 14:46:04
nu tai va būna, užeina - supjauni grybą. Paskui žiūri į veidrodį ir
nesupranti, čia pats tokią nesąmonę padarei, ar ten dar kažkas pasąmonėj
gyvena :).

ai, nu šiaip buvo planuota, kad tai mašinai metai liko....prieš keturis
metus.....nu o vis važiuoja zaraza. pasiprikolinau, jaučiu pareigą
kitiems pasakyt kad taip daryt nereikia :). Nu bet čia būten Kormoran
RunPro tokią reakciją iššaukė.