Tema: Re: Ekonomisku padangu pasirinkimas
Autorius: Tamuto
Data: 2017-03-20 14:41:56
Tai kam taupai pats ir neperki Michelinu ar kito premiumo? :)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:oaoif7$r60$1@trimpas.omnitel.net...

nx, turiu kažkokius ant BNW - never ever. Kažkokios šleivos pasidarė,
balansuok kiek nori - vis tiek dreba. Nu ir matosi, kad pačios padangos
kreivos kažkokios kai ant staklių suki.

Apskritai, man kažkaip apgailėtinai atrodo padangų komplektui sutaupyta
suma, verta bako kuro ir kankinimasis paskui su šūdu kelis metus.
Biudžetas ple..... :)