Tema: Re: Nauja eismo tvarka zieduose - rezultatai
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-13 09:30:39
Tai sakai pažeidinėdavai KET? :) Nes įvažiuot į žiedą galima buvo tik iš
kairiosios (dešine juosta - tik į pirmą išvažiavimą).
Na o dabar juk niekas neverčia stovėt dešinėj juostoj, juk galima varyt
kaire ir žiede apvažiuot ratą nepažeidžiant ket.
Jei atvirai tai abejoju kad tu ten taip tiksliai skaičiuodavai laiką
seniau ir juo labiau - kad dabar skaičiuoji, kiek būtent minučių stovi
kasdien ;] Dabar ilgiau užtrukt galima tik vienu atveju - jei tau žiede
reik iškart į dešinę (1 išvažiavimas) ir tu stovi dešinėj juostoj su
visais. Bet užtat pvz važiuot nuo centro ir sukt per tiltą (žiedu į
kairę) dabar užtrunka nepalyginamai greičiau - praktiškai nėra prasmės
lyst į Vileišio g, nes ten gulinčių policininkų dxja. Taip pat daug
greičiau pravažiuot nuo tilto į Olandų g - abiem juostom galima varyt.
Na ir t.t.