Tema: Re: Nauja eismo tvarka zieduose - rezultatai
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2017-03-08 21:42:16
nzn del kamsciu, per pika nevazineju, bet man labaiu patinka dabartiniai
ziedai - juostos aiskiai parodytos zenkluose, aisku is kurio kur galesi
vaziuoti. O savarbiausia - galima legaliai abiem juostom ivaziuoti I zieda
netrukdant kitoj juostoj vaziuojanciam.

"KEdas"  parašė naujienų news:o9msug$g85$1@trimpas.omnitel.net...

Nepasiteisino.

spakainas rašė:
> Pasiteisino

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.