Tema: Re: auksti akumai nelaiko?
Autorius: Rrr
Data: 2017-02-08 19:59:56
Mano senas 1.6 civicas nepavede manes gyvenime. Stovejo kazkoks senas
vokiskas 6 metus, pakeiciau del amziaus, dabar stovi varta, nebuvo
niekad problemu, net ir pastovejus visa salta savaitgali nejudinant.
Gali but del tepalo pas jus, nes as pilu 0w30 pilna sintetika
(rekomenduojamas 5w30). Su 10w40 prie -25, naturalu, kad sunkiai suks ir
numarins nedideli akuma. Standartinis 10w40 yra shudas ziemai. Aisku,
priklauso kokia ta ziema, jeigu iki -10, dar ok, bet daugiau tai jau
butinai reik 5w ar 0w. Optimaliausias variantas turbut 5w30.