Tema: Re: auksti akumai nelaiko?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-02-08 17:52:42
is saves plonesni ir aukstesni akumai del vietos taupymo dedami tokie kad
uztektu starteriui prasukti. prie didesniu saciu jie tiesiog persala.
apredyk kokiais kailiniais, vis geriau laikys. nes kai pasale akumai, tai ir
kraunasi prasciau. kai akumas ant ribos, dar nepakrautas, tai ir mirsta. na
mirstantys akumai visada pasirodo kai krenta temperatura. atsildyk, tai dar
kuri laika tarnaus.
Kurmis