Tema: Re: need info apie vaikiskus vezimelius
Autorius: tds
Data: 2009-07-21 13:03:42
Mes pries pora savaiciu isigijom X-lander XA 3in1 - auto kedute, lopsys ir
sportine dalis.. Konkreciai ieskojom sito modelio nes reikejo dideliais
pripuciamais ratais (aplink nelabai yra asfaltuotu keliu), lopsys yra labiau
pritaikytas gimusiems rudeni/ziema, nes siltesne medziaga, aliuminis remas
(lengvas).
Modelis XA su besisukanciais priekiniais ratai, modelis X1 - ratai su
amortizatoriais, bet nesisukineja. Pirkom naudota, mokejom 900 Lt, naujas
kainuoja 1400 Lt (Gariunai) ir 1800 Lt (Vaikutis) - komplektacija ta pati :)

O Tutis - pagrindinis minusas, kad sunkus kaip velnias...