Tema: Re: need info apie vaikiskus vezimelius
Autorius: Velnias
Data: 2009-07-21 09:50:08
Kokybe kaina atitinka, bet kaip ir minejo esminis minusas svoris. Mes kai
gyvenam 4 aukste be lifto, tai greitai supratau, kad zmonai ji nesioti yra
per ziauru ir laikem kuri laika masinos bagazineje. Be to tie didieji labai
nemanevringi parduotuveje pvz.
Bet paskui ji atvezem i "savaitgaline rezidencija" uzmiestyje, tai visai
patogu po gamta su tais dideliais pripuciamais ratais vazinet.