Tema: Re: Laikrodzio remontas
Autorius: E.D
Data: 2017-01-17 12:07:31
Situacija buvo su garantiniu laikrodziu.
Kvarcinis. Sustojo keli men. po pirkimo.
Nunesiau pas tuos i HyperMaxima, nes garantijoje nurodyta, kad pas juos
aptarnaujama pagal garantija.
Kadangi laikrodis ne bent jau uz 5000Eur, tai ispizdavojo, kad cia
vienkartinis celofaninis sudeliukas. Pasiule eit nx pas pardaveja, kur
tokius sudus parduoda, atiduoti ir liept jam dar kap nors nusibaust,
pvz., pasikart arba susidegint. (Cia ne tiksli citata, bet artima). Kad
ju skyle nurodyta kaip to gamintojo garantinis servisas, jiems buvo
dzin. Net i rankas laikrodzio nepaeme.
Na ir isejau as nx, t.y, pas pardaveja. Jis, kadangi privalo priimti,
tai prieme pagal garantija apziurai/remontui ir atsiduses pasake, kad
sius tiem patiems keistuoliams is HyperMaximos. Po kiek laiko daiktas
grizo su diagnoze, kad sugedo ir nepataisysim.
Realiai jau tada galejau atsiimti pinigus. Taciau man reikejo
laikrodzio, o ne pinigu, pasirinktas laikrodis visai patiko, o be to jau
buvau girdejes as apie tuos HyperMaximos pasikelusius klounus. Tai
nusprendziau pasiterliot.
Nunesiau ta laikrodi arciausiai buvusiam laikrodininkui. Tas prie manes
patikrino ir pakeite baterija ir laikrodis pradejo veikti. Reikalu - iki
5min. Nuo to laiko praejo jau 8 metai. Laikrodis veikia puikiai. Kas 2-3
metus pakeiciu baterija ir viskas.