Tema: Re: Laikrodzio remontas
Autorius: ManXP
Data: 2017-01-12 14:10:11
Jo, ten kur salia iejimo is kiemo puses

"Slavikas"  wrote in message news:o57qrs$pcg$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu kalbi apie tuos laikrodininkus, kur yra Hypermaksimoje Savanorių
pr, tai ten fruktai konkretūs.
Kažkada prasukau pro juos, kad pakeistų ~400 eur vertės laikrodžiui
bateriją, tai buvau kone iškoliotas, kad dėl tokių niekų juos trukdau,
ir jeigų jau teiktųsi tuom užsiimt, tai man kainuotų LABAI BRANGIAI :)

Baterija kitur buvo pakeista per 10 minučių už kelis eur.