Kokia automobilio rida? Aldas <ner@ner.lt> wrote: > Tvarkausi servise, kurio savininkas buves toyotos mechanikas. > > Priekinis guolis: 120 eur > Stabdziu diskai: po 50 eur > Amortizatoriai galas: 500 > priekis: 1000 > Variklio dirzo keitimas su pompom ir t.t.: 400 eur. > Ismetimo sistemos midpipe keitimas: oficialiai rodos 800 eur, Diezas uz 80 > padare :) > Sailentblokai, traukes ir panasiai tai labai nedaug tekainuoja. > ABS blokas: 800 eur > Vairo kolonele (viena didziausiu GS`u bedu) - nauja apie 3000, taisymas apie > 300. > > Elektronika ir davikliai jei prades byreti, ten tada kainos prasideda > idomesnes. Bet jei pats LS`a turi, tai zinai kad nelabai ten kas byra. > > Ar 300 ar 350 turejo bedu del tepalo patekimo i varikli ir greiciu dezes. > TIk reikia dometis kuri karta ir kelintu metu. > Vaziuoja kietai, visos duobes jauciamos, garso izoliacija labai gera, > variklio garso viduje buna ir nesigirdi. Posukiuose siubuoja, jei ne penso > rezimu vazineji. > Pats emiau 430, nes variklis patikimesnis ir greiciu deze nuo LS`o kiek > zinau eina. Bet siaip butu labai smagu 460 pasiimti, retas modelis. >