Tema: Re: ManXP ar matei;)?
Autorius: Aldas
Data: 2017-01-16 07:56:40
Tvarkausi servise, kurio savininkas buves toyotos mechanikas.

Priekinis guolis: 120 eur
Stabdziu diskai: po 50 eur
Amortizatoriai galas: 500
                         priekis: 1000
Variklio dirzo keitimas su pompom ir t.t.: 400 eur.
Ismetimo sistemos midpipe keitimas: oficialiai rodos 800 eur, Diezas uz 80
padare :)
Sailentblokai, traukes ir panasiai tai labai nedaug tekainuoja.
ABS blokas: 800 eur
Vairo kolonele (viena didziausiu GS`u bedu) - nauja apie 3000, taisymas apie
300.

Elektronika ir davikliai jei prades byreti, ten tada kainos prasideda
idomesnes. Bet jei pats LS`a turi, tai zinai kad nelabai ten kas byra.

Ar 300 ar 350 turejo bedu del tepalo patekimo i varikli ir greiciu dezes.
TIk reikia dometis kuri karta ir kelintu metu.
Vaziuoja kietai, visos duobes jauciamos, garso izoliacija labai gera,
variklio garso viduje buna ir nesigirdi. Posukiuose siubuoja, jei ne penso
rezimu vazineji.
Pats emiau 430, nes variklis patikimesnis ir greiciu deze nuo LS`o kiek
zinau eina. Bet siaip butu labai smagu 460 pasiimti, retas modelis.