Tema: Re: DAC
Autorius: Pikc Begemoc
Data: 2017-01-13 15:41:06
temperatūros aš tiksliai nepasakysiu, tikrai buvo minusas, bet spėju nebuvo
žemiau -10 (minusas, bet druska dar veikia, stiklas purvinasi važiuojant kam
nors iš paskos). Valytuvai nebuvo nauji, bet pasigirkit kas juos keičiat kas
mėnesį. O ir šiaip kai minusas valytuvo guma sukietėja ir jis nedirba taip
kaip prie pliusinės temperatūros.

"Zyza"  wrote in message news:o5a7b3$pc7$1@trimpas.omnitel.net...

Ankstesniais metais nebūdavo taip šalta :) Ant šalto stiklo praktiškai
bet kokį langų valymo skystį užpurškus panašūs rezultatai būna.