Tema: Re: DAC
Autorius: Pikc Begemoc
Data: 2017-01-12 17:19:46
šiemetinis DAC'as kažkoks pagedęs, prie minuso užpurškus ant stiklo, viskas
pasidengia balsvu sluoksniu, tuo metu nifiga nieko nesimato. Per tuos
didesnius šalčius užpurškus buvo dar ir gražių 'snaigių' ant siklo priaugę.
Ankstesniais metais tokių bajerių nebuvo.

"Darenas"  wrote in message news:o57skl$qu0$1@trimpas.omnitel.net...

As turtle -25 is statoil totaliai nusivyles jau 2x is eiles ir pirkta is
skirtingu statoil, daugiau nepirksiu.
Gal net dac pabandysiu, jei rasiu kur pirkt.
Darenas