Tema: Re: passat 2 akumai
Autorius: svyt
Data: 2017-01-06 16:19:14
Todel, kad elektriniais pasidare mazgai kurie budavo mexaniniai-
 dyzelyje auksto ir zemo slegio siurbliai, purkstukai. Jiem daug
 elektros reikia, kompai kurie viska valdo.
beto, sedynes
 elektrines, langai elektriniai, peciukas pucia dvigubai, langu
 ploviklos dvigubai, sluostykles irgi greiciau makaluojais.


-- 

bmw e39/ 525d

giedriusf <giedriusf@nereikiagmail.com> Wrote in message:
> On Thu, 5 Jan 2017 21:47:14 +0100, Invertuota panda <fake@email.yes>
> wrote:
> 
>>On 1/5/17 10:05, giedriusf wrote:
>>
>>>> control unit constantly monitors the charge status of the batteries and
>>>> regulates the levels between them if one battery does not have sufficient
>>>> power available.
>>>
>>> Pz skaitau, vw atrado elektrinius langus ir sildomas sedynes, todel
>>> idejo antra akuma. Ir kaip ble tie '86 metu bemvai isgyvendavo su 1
>>> akumu?
>>
>>Aniem uzvedant varikli prigesdavo leNpos ir uzsiciaupdavo radija. Nia? 
>>Siais laikais startstopas uzvedineja varinkeli prie kiekvienos 
>>sankryzos, butu biski uncool?
>>
> 
> Biski jo. Uncool. Bet nauda is to uzvedinejimo? Starteriu ir akumu
> gamyklos daugiau uztersia oro negu tas 2 min pasikurenes ant idle
> variklis.
> 
> 
>>Taip pat visokie ten siurblei ir fintikliatoriai turi gi dirPt ir 
>>stovint varikliui, juk butu uncool jei stovint prie sankryzos 
>>kondishinas staiga nebevesina?
>>
> 
> 
> Nx ji gesint?
> 
> 
> 
> 
>>Be to, modernus kibirai turi taip vadinama energijos managementa: 
>>generuoklis jei imanoma varikli krauna tik staPdant, bet tada ziauriom 
>>dozem. Begejantis ar kruizinant stengiasi nekraut. Kas turi rimtu 
>>pasekmiu ir daro sprendima su 2 akumais prasmingu.
> 
> 
> e32 bmw jau buvo modernus kibiras su oro sklendziu uzdarinejimu po
> kazkiek laiko ir pan. Ir veike su tuo 1 akumu senoviniu be problemu.
> 
> O dabar gi nauji procesoriai, zemos itampos, led ekranai, diodines
> lempos, viskas islengvinta ir uztobulinta iki begalybes (tiksliau
> viskas sutaupyta iki paskutinio cento, kad tik savikaina mazesne
> gautusi) ir elektros suvartoja daugiau negu priestvaninis trantas su
> dxja elektronikos, kuri nixuja nebuvo taupi.
>