On Thu, 5 Jan 2017 21:47:14 +0100, Invertuota panda <fake@email.yes> wrote: >On 1/5/17 10:05, giedriusf wrote: > >>> control unit constantly monitors the charge status of the batteries and >>> regulates the levels between them if one battery does not have sufficient >>> power available. >> >> Pz skaitau, vw atrado elektrinius langus ir sildomas sedynes, todel >> idejo antra akuma. Ir kaip ble tie '86 metu bemvai isgyvendavo su 1 >> akumu? > >Aniem uzvedant varikli prigesdavo leNpos ir uzsiciaupdavo radija. Nia? >Siais laikais startstopas uzvedineja varinkeli prie kiekvienos >sankryzos, butu biski uncool? > Biski jo. Uncool. Bet nauda is to uzvedinejimo? Starteriu ir akumu gamyklos daugiau uztersia oro negu tas 2 min pasikurenes ant idle variklis. >Taip pat visokie ten siurblei ir fintikliatoriai turi gi dirPt ir >stovint varikliui, juk butu uncool jei stovint prie sankryzos >kondishinas staiga nebevesina? > Nx ji gesint? >Be to, modernus kibirai turi taip vadinama energijos managementa: >generuoklis jei imanoma varikli krauna tik staPdant, bet tada ziauriom >dozem. Begejantis ar kruizinant stengiasi nekraut. Kas turi rimtu >pasekmiu ir daro sprendima su 2 akumais prasmingu. e32 bmw jau buvo modernus kibiras su oro sklendziu uzdarinejimu po kazkiek laiko ir pan. Ir veike su tuo 1 akumu senoviniu be problemu. O dabar gi nauji procesoriai, zemos itampos, led ekranai, diodines lempos, viskas islengvinta ir uztobulinta iki begalybes (tiksliau viskas sutaupyta iki paskutinio cento, kad tik savikaina mazesne gautusi) ir elektros suvartoja daugiau negu priestvaninis trantas su dxja elektronikos, kuri nixuja nebuvo taupi.