Tema: Re: Koki drona turi LRT?
Autorius: Laimis
Data: 2017-01-05 22:55:40
ABLomas rašė:

> Aha, giroskopai sustabdo parašiuto stropų susisukimą į propus.
> Soriux, visai buvau juos pamiršęs, jie gi pilnai apsaugo parašiutą nuo
> propų, o propus nuo parašiuto.

Neapsaugo aišku, bet ir nešauna parašiuto aklai, nedėkingais momentais.
Kitas dalykas, kad kaip suprantu/įsivaizduoju beveik visos sistemos gi
nukerta maitinimą prieš iššaudamos parašiutą, tai propai kaip ir
nebesisuka ir stropų nebevynioja. Ne?

> Nu jei apačioj kaba RED dragonas tai iš poros metrų žnegtelėjus ant
> akspalto  jį jau garantuotai reiks remontuoc už prabangiai :D

O iš metro? Dar kažkokie dempferiai/kojelės apačioj paprastai būna, ar ne?

> Aš ir nesakiau, kad parašiutas yra visiškas blogis. Bet yra daug
> efektyvesnių ir paprastesnių priemonių pasiekti tikslui, parašiutas
> turėtų būt paskutinis stepsas, kai kitos priemonės nebeįgalios padėt.

Pavyzdžiui?