Tema: Re: Koki drona turi LRT?
Autorius: ABLomas
Data: 2017-01-05 22:23:36
On 2017.01.05 22:18, Laimis wrote:
> Tai kiek pasiskaitinėjau tokiose sistemose ne tik akselerometras yra,
>  bet ir giroskopai. Tai...?

Aha, giroskopai sustabdo parašiuto stropų susisukimą į propus.
Soriux, visai buvau juos pamiršęs, jie gi pilnai apsaugo parašiutą nuo
propų, o propus nuo parašiuto.

> Tai pakomentuok skycat.pro sistemų svorį (400-800g) agregatams iki
> keliolikos kg. Ir freefall trenkimosi ekvivalentas iki 1-2 m. Čia
> tragiškai blogai?

Nu jei apačioj kaba RED dragonas tai iš poros metrų žnegtelėjus ant
akspalto  jį jau garantuotai reiks remontuoc už prabangiai :D
Kitas gi reikalas, kad su šitokiom zabovom užsiimu ne metus ir ne penkis
- o va surast kontorą kuri viską teisingai parašo, pristato ir nei kiek
neperlenkia lazdos - vis dar labai sudėtinga....

> Lyg ir neteigiau, kad nusileis, kaip pūkelis. Atvirkščiai: minėjau
> freefall ekvivalentą ir iki 1-2 m, kaip įsivaizduoju, dar nėra
> tragiška palyginus su trenkimusi lekiant 50 m/s

Aš ir nesakiau, kad parašiutas yra visiškas blogis. Bet yra daug
efektyvesnių ir paprastesnių priemonių pasiekti tikslui, parašiutas
turėtų būt paskutinis stepsas, kai kitos priemonės nebeįgalios padėt.