Tema: Re: Amerikoniskas auto - kiek vargo?
Autorius: eimaz
Data: 2016-12-30 12:58:44
aš ne stopą pakeičiau, o į vieno atbulinio vietą įstačiau priešrūkinį. tai
keitimas buvo ypač paprastas, na aišku atvesti laidą iki salono ir mygtuką
įstatyti reikėjo :)
USA:
http://image.automotive.com/f/mitsubishi-outlander-2014-first-drive/46907179/2014-mitsubishi-outlander-rearjpg.jpg
EU:
http://st.motortrend.ca/uploads/sites/42/2012/02/mitsubishi-outlander-rear-view.jpg

"Nitro"  wrote in message news:o45cbb$lvu$1@trimpas.omnitel.net...

Jei priekabus ekspertas - nepraeis stopo pakeitimas i priesrukine (turi buti
tam tikri zymejimai ant zibinto)