Tema: Re: Amerikoniskas auto - kiek vargo?
Autorius: eimaz
Data: 2016-12-30 11:06:49
tiesa, nežinau ar vis dar eina gale raudoni posūkiai pas amerikonus, tai
juos reiks pakeist į geltoną spalvą aišku. pas mane bent jau buvo geltoni,
tai nieko keisti nereikėjo.

"eimaz"  wrote in message news:o457tn$ir4$1@trimpas.omnitel.net...

Mane labiausiai užknisantis dalykas, kad negaudo porinių skaičių radijo
stočių, tai nei M-1 nei RC klausytis Vilniuje negaliu. Dyleris aiškino, kad
perprogramuoti negalima. F pasikeitė i C paprasčiausiai per meniu, net kuro
sąnaudos pasikeitė į l/100km. Tik bendras kilometražas liko myliomis.
F30 posūkiai yra veidrodėliuose tuomet ok, priekinės faros dažnu atveju
tinka tos pačios, tik gale reikės pakabinti priešrūkinį arba vietoje vieno
atbulinio sumontuoti. Pas mane lengvai persimontavo, nes 2 atbulinės faros
eina kaip atskiros, o EU modelyje vietoje 1 atbulinio eina 1 priešrūkinis.

"Ignas"  wrote in message news:o447pf$962$1@trimpas.omnitel.net...

Su salyga jog rasti norimo normalaus varianto neina, atsigreziu i duzenas is
JAV. Kiek realiai vargo yra perdarant automobili pagal Lietuvos/ES
reikalavimus? Kaip suprantu reikia keisti priekinius zibintus, ka dar? Kaip
veliau su remontais ir prieziura, tinka tos pacios dalys, ar yra niuansu?
Domina E90 arba F30 benzai.

Dar pora smulkmenu - mylias i km skydelyje, laipsnius i celsiju ir panasius
navarotus eina lengvai padaryt, ar teks mokytis suprast amerikoniskai?