Tema: Re: 1.9 tdi temperatura
Autorius: Sail
Data: 2016-12-22 13:48:30
Taip, zinau, dazniausiai taip ir sprendziu remonto klausimus. Kartais darbo
ir lesu sukisu tiek, kad isvis ekonomiskai neapsimoka. Tiesiog alternatyva
nedziugna pirkti naujesne ir pistis jau su smagraciu keitimu, dpf'ais ir
kitau xuinia kurios dabartinej masinoj nera.

Bet siuo atveju masina vaziuoja tiek su xujovu termostatu, tiek su geru. Ir
siaip idomu kurio bybio temostatas ir parduotuves iskart nedirba.