Tema: Re: 1.9 tdi temperatura
Autorius: CodeC
Data: 2016-12-22 13:43:13
cia nebent kai pati masina yra pusiau zaidimui.
tipo "vaziuoja gerai, nevaziuoja - nereikia".
kai reikia tiesiog masinos, tai dedi normalia dedale, pamirsti ir
neskaiciuoji kiek % masinos vertes ji sudaro, nes masinos tai reikia, o
alternatyva tai tera viena - pirkti kita masina ir pistis is naujo.
patirtis deliojant i masina kazkokia kinietiska gaiduva tai irgi
savotiskai 'naudingai' atrodo...