Tema: Re: Greicio pokyciai_Vilnius - Gariunu kalnas. Kalediniai stebuklai
Autorius: servisas
Data: 2016-12-21 13:04:52
Tai su tais musu senaisiais vazineje turbut visi galetu papasakot visokiu
istoriju:) Pvz man buvo, kad sikna slysta i griovi, o priekis kol gaza mini,
dar kazkaip zvyrkely laikos. Buciau sustojes, buciau visas nuslydes. Kita
karta per sviezia sniega vaziuojant sustume tokia pusni pries save, kad
pradejo mest ant priekinio stiklo, tas aisku aprasojo is sykio, teko
staigiai atsidaryt langa ir galva iskisus vaziuot :)