Tema: Re: Greicio pokyciai_Vilnius - Gariunu kalnas. Kalediniai stebuklai
Autorius: servisas
Data: 2016-12-21 11:40:52
Esme, kad pries tai myniau iki 110 ir viskas rodes tvarkoj. Nes kaip 2WD,
tai duodi gazo ir kasas, o 4wd su normaliom padangom net treciu begiu ant
lijundros praktiskai neimanoma prakast.
Bet cia noriu pasakyti, kad ne visi supranta, kas yra "akivaizdziai gausiai
per greitai", apie ka anksciau ir buvo diskutuojama.