Tema: Re: C5 +/-
Autorius: svyt
Data: 2016-06-09 20:58:56
Matai, kai rida 5000 per metus, sulaizyt bile ka sudetinga,  as va
 atvazinejau 5 cilindrais du metus ir nieko, nesulrantu kam ta
 varikli keiciau pries pora menesiu, kuro sanaudas kompas tas
 pacias rodo. nu ismetamoa dujos labai smirdejo, dabar to nera,
 bet del to 750 moket? Idiotu jauciuosi, kazkada uz tiek pirkdavau
 e28 ir 6 metus be remonto vazinedavau.

--

bmw e34/ 525d