Tema: Re: C5 +/-
Autorius: AurimasB
Data: 2016-06-03 19:31:12
nu tiek kainavo, dabar comfort komplektacija 28,7 + navi su media 1ke. tada
kai žiūrejau exliuzive dabar isvis nebėra (toks pas mane) ~35+ ko
prikompkeltuota palei 37 buvo.  dar jei pilnai odinis salonas ar ne 14klt
dasidėtų..

biznis kompeltacija su 1.6 mechanika palei 18 tebuvo, bet ten paprasta
važiuoke, visai kitoks salonas, kita įranga.

užtai perkant reikia žinot kad po tuo pačiu kebulu gali būt visai kita
mašina.

"DSG"  wrote in message news:nis6a0$s9g$1@trimpas.omnitel.net...

Nunu, koks cia kosminis citronas pakainavo 37kEur?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/