Tema: Re: gal ir britvutėms išeis pritempt?
Autorius: 911
Data: 2016-06-07 20:44:39
cia apie ka tu? jei apie mane , tai reiketu skubiai pasiupgradint zinias idant nesamoniu nerasinetum :)))
y antra nesamones daly pakomentuosiu: eitu visi, bent jau dauguma, tik netaip paprasta ten toki kelia nueit ..
Juolabiau nieks nieko ir nelygino, cia komentaras buvo kad tokiu atveju buna 1 is miliono, tai pagal ji taisykle kokia tais kurt imho beprasmiska.