Tema: Re: 2008 4.8l 270kw variklis
Autorius: Arnas
Data: 2016-05-18 19:14:38
jei turi omeny F01 750 tai tas pirmasis siemensinis 4.4 biturbo (n63) yra
nekazka nes neisspresta problema su turbinu ausinimu, tai ten buna
realiai labai karsta, pridega tepalas uzsikemsa turbinu tepimo kanalai,
idejus naujas gali greitai mirti vel, nes nebus tinkamo tepimo. N62
(atmosferinis 4.8) turi gerokai maziau
problemu ir labai problematisku jo vadinti nesiryzciau.

"ManXP"  wrote in message news:nhhua3$pu0$1@trimpas.omnitel.net...

Cia sitas gal i F10 750 eina? Nes as norejau imt 750, bet kilo klausimas - o
nx jie tokie pigus? Bet uzteko kelis pirmus linkus is paieskos sistemos
atsidaryt, kad suprast, jog tas variklis is kartono islankstytas ir
snargliais suklijuotas.

"Igaliotinis"  wrote in message news:nhho6h$m7i$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet tai pirkt masina su mintim, kad nusipis matoras tai bbd.