Tema: Re: servisas "Subarita"
Autorius: Dovydas
Data: 2016-05-18 09:26:48
maniske irgi mato daug lauku ir misku, tai ten visko tikrai prilenda, todel
visai nepykstu kad jie ten kazka pravalo. ratai visada matosi, kad buvo
nusukti (varstai apvalyti).

Tautvydas labai geras meistras, esu pas ji lankesis kelis kartus, kai tik
isigijau, taciai man labai nepatogi jo darbo vieta + darbo valandos.. na cia
kaip kam.

o del visokiu keistu irasu nepykstu, nes atvarau jiem masina kas 10-15kkm ir
netenka pas juos daugiau vaziuot iki vel skaitliukas parodis +10-15kkm.. ir
neskambineja, kad paklaust ar pavarint tau duslintuva, ar ne :) na cia kaip
kam patinka :)

"kardanas"  parašė naujienų news:nhfkvl$ob8$1@trimpas.omnitel.net...

As daznai vazineju zvyrkeliais, tai buna prilenda smulkiu smilteliu.

--
babyna kala...