Tema: Re: Klausimas KET ekspertams
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-05-18 08:37:16
2016-05-18 00:47, ManXP rašė:
> ten įvažiavau tada, kai jis negaliojo, tai galiu stovėti nors per visą
> naktį
>
> O tai jeigu zenklas yra "sustoti draudziama" su lentele nuo 20 iki 6,
> tai jeigu as atvaziuoju 19.59, pagal tokia logika turbut irgi galiu
> stovet per visa nakti?

Sustoti draudžiama turi savo galiojimo zona ir toje zonoje jis draudžia
sustoti ir stovėti. tuo taropu "mechaniniu transporto priemonių eismas
draudžiamas" draudžia pro jį pravažiuoti, nes jis yra be galiojimo zonos.

> Ir gerai daro, kad kartas nuo karto ten pravaziuoja. Nes kazkada senai
> senai ten suvaziuodavo debiliukai su savo kregzdem ir balius darydavo.
> Nemanau, kad gyvenantiems iskart uz to forto (ten Giraite lygtais jau
> skaitosi) labai linksma budavo.

Na, aš toje aikštelėje buvau pirma kartą, tai mačiau tik tvarkingus
žmones, daugiausia šeimas su vaikais bei šunininkus.